بهترین نرم افزار دیکشنری SaraDic v1.6 – جاوا

بهترین نرم افزار دیکشنری SaraDic v1.6 – جاوا

نسخه جدید از دیکشنری قدرتمند SaraDic که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده و به جرات میتوان گفنت برترین دیکشنری فارسی ساخته شده میباشد .
ویژگی های اصلی برنامه :
- پشتیبانی کامل از گوشی های لمسی و غیر لمسی
- موتور جسجوی بسیار پیشرفته و قدرتمند ( نتایج جستجو کمتر از ۱ ثانیه )
- بانک کامل لغات ( انگلیسی و فارسی )
- و …

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود نسخه جدید پرندگان خشمگین Angry Birds Green Day سیمبیان ۳

نسخه جدید بازی معروف و فوق العاده پرندگان خشمگین به تازگی با نام Angry Birds Green Day برای سیستم عامل سیمبیان ۳ منتشر شده است ، این نسخه بازی پرنده عصبانی با بیش از ۱۵۰ سطح جذاب و هیجان انگیز ساخته شده است ، از اصلی ترین تغییراتی که در این نسخه مشاهده خواهید کرد ، اضافه شدن پرنده های جدید و استفاده از جلوه های صوتی زیباتر و پس زمینه های جالب می باشد.

دانلود نسخه جدید پرندگان خشمگین Angry Birds Green Day سیمبیان ۳

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود مجموعه دسته‌بندی شده شکلک های ترول – بیش از ۷۰۰ شکلک

امروز در این قسمت مجموعه جامع و کامل بیش از ۷۰۰ شکلک ترول به صورت دسته بندی موضوعی آماده دانلود کردیم.این شکلها می توانند در انواع کاریکاتور ها و عکس های داستانی طنز ، خنده دار و آموزنده مورد استفاده قرار بگیرند . با استفاده از این شکلک ها کار طراحان این عکس ها بسیار راحت تر شده و می توانند در کمترین زمان ممکن ؛ طرح مورد نظر خود را داخل رایانه پیاده سازند.

این مجموعه تنها شامل تصاویر ترولی می باشد. اگر شما می خواهید عکس های ترول طراحی کنید، از این طرح ها استفاده کنید و سریع تر کار خود را پیش ببرید. عکس های ترول جدید و قدیمی در این مجموعه وجود دارد که تمامی شلک های ترول را شامل می شود. شما هم اکنون می توانید این مجموعه شکلک های ترول را از سایت بیشترین دانلود دریافت نمایید.

دانلود مجموعه دسته‌بندی شده شکلک های ترول – بیش از ۷۰۰ شکلک

برچسب ها : آموزش ساخت ترول آموزش کشیدن ترول آموزش کشیدن نقاشی با ترول ترول ترول ایرانی ترول جدید ترول شکلک ترول فارسی ترول های جدید ترول های جدید و به روز ترول چیست؟ ترول کشیدن ترولی جدید ترول جدید ترین ترول ها جدید ترین عکس های ترول دانلود ترول دانلود ترول خنده دار دانلود ترول های اخیر دانلود ترول های خنده دار دانلود تصاویر ترول دانلود شکلک برای آواتار دانلود شکلک برای آواتار دانلود شکلک ترول دانلود شکلک های ترولی دانلود عکس ترول دانلود پک شکلک های ترولی دانلود پک کامل فونت های ترول دانلود کامل فونت ترول دانلود کامل فونت های ترول درباره ترول ساخت ترول ساخت ترول با شکلک سری جدید ترول سری جدید فونت شکلک ترول شخصیت ترول شکلک ترول شکلک خفن ترول شکلک های ترول شکلک های جدید ترول شکلک های چهره آماده شکلک کرمکی طریقه کشیدن ترول عکس های ترول نقاشی های جدید از ترول نقاشی کردن ترول پک کامل ترول چهره های آماده چهره های آماده ی ترول کاریکاتور های ترول
ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : یک شنبه 27 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود مستند IMAX Born To Be Wild - دو کیفیت متفاوت + نسخه 3D

| دانلود مستند با سه کیفیت 1080p و BRRip 720p و 3D |

خلاصه : این مستند الهام گرفته از عشق، از خود گذشتگی و مراقبت برخی از انسان ها از حیوانات تنها و یتیم می باشد . شاهد بزرک کردن اورانگوتان ها و فیل های یتیم توسط انسان ها هستیم و پس از رسیدن به سن مناسب ، آن ها را مجدااً به دامن طبیعت بازمیگردانند …

دانلود مستند IMAX Born To Be Wild  - دو کیفیت متفاوت + نسخه 3D

برچسب ها : بیشترین دانلود دانلود رایگان مستند با کیفیت کیفیت 3d سه بعدی 1080p 720p hd blueray اچ دی فیلم لینک مستقیم دانلود فیلم از با جدید نسخه ورژن در IMAX – Born to be Wild 3D HSBS IMAX – Born to be Wild مستند 3 بعدی مستند 3D مستند Born to Be Wild ساید بای ساید 3 بعدی IMAX - Born to be Wild 2011 mkv دانلود مستقيم Born to be Wild دانلود مستقيم مستند Born to be Wild دانلود مستند دانلود مستند Born to be Wild دانلود مستند با كيفيت بالا فرمت Mkv مستند Born to be Wild مستند حيات وحش جالب جذاب نسخه كم حجم Born to be Wild فيلم مستند فيلم جديد فيلم جديد براي دانلود مستند خارجی اموزش تصويري اموزش تصويري فيلم خارجی دانلود فيلم دانلود فيلم مستند دانلود فيلم مستند اموزشي دانلود مستند IMAX Born to be Wild 2011 BluRay and XviD دانلود فيلم با لينك مستقيم دانلود فیلم مستند دانلود فیلم های خارجی دانلود فیلم خارجی دانلود مستند دانلود فیلم خارجی IMAX Born to be Wild 2011 BluRay and XviD دانلود فیلم دانلود مستند دانلود فیلم دانلود مستند IMAX Born to be Wild 2011 BluRay and XviD دانلود دانلود مستند IMAX Born to be Wild 2011 BluRay and XviD دانلود مستند IMAX Born To Be Wild 2011 BRRIP BRIP AVI MKV
ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود Virtual CloneDrive 5.4.5.0 Final - ایجاد درایو مجازی و مونت فایل های ایمیج

Virtual CloneDrive این امکان را برای شما فراهم می کند تا قادر باشید نرم افزارهایی را که برای اجرا شدن به سی دی یا دی وی دی احتیاج دارند، بدون نیاز به حضور فیزیکی سی دی یا دی وی دی مورد نظر، از روی هارد دیسک سیستم اجرا کنید.فایل های Image تولید شده به وسیله CloneDVD یا CloneCD می توانند در یک درایو مجازی از هارد دیسک یا شبکه، نصب شده و با آن ها به همان شیوه ای که از درایو CD / DVD استفاده می شود، رفتار کرد.

دانلود Virtual CloneDrive 5.4.5.0 Final - ایجاد درایو مجازی و مونت فایل های ایمیج

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود iPhone 5 iOS 6 Retina HD Pro v1.0 لانچر آیفون در آندروید

iPhone 5 iOS6 HD Apex یکی از مجموعه پوسته هایی است که برای شبیه سازی سیستم عامل iOS6 گوشی iPhone 5 عرضه شده است. تنها تفاوت اصلی که باعث تمایز این تم از دیگر تم های موجود برای iOS6 شده است را می توان در نرم افزار لانچر مورد پشتیبانی دانست. این تم بر اساس ویژگی های نرم افزار لانچر Apex انتشار یافته است و دارای کیفیتی برابر HD می باشد. ۱۵۰۰ آیکون در اندازه ۱۲۸×۱۲۸ و تعدادی پس زمینه با کیفیت از جمله ویژگی های هستند که تم به وسیله آنها می تواند محیط iOS6 را کاملا شبیه سازی می کند.

دانلود iPhone 5 iOS 6 Retina HD Pro v1.0 لانچر آیفون در آندروید

برای اندروید

برچسب ها :
ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
نسخه کامپیوتری بازی Subway Surfers

Subway Surfers یک بازی فانتزی و سرعتی است که شما در آن در نقش پسر بچه ای به نام جک هستید. جک بازیگوش در حال فرار از دست مامور است و شما باید به او کمک کنید تا از دست مامور فرار کند. البته به همین سادگی نیست چرا که در بین راه با مانع هایی رو به رو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید. با خوردن سکه ها و آیتم های موجود در بازی می توانید امتیاز هایی بدست آورید که باعث آسان شدن بازی می شود. از سایر ویژگیهای این بازی می توان به کنترل راحت بازی (کنترل بازی با ماوس) اشاره کرد.

دانلود subway surf برای کامپیوتر

برای ویندوز

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود آهنگ محسن یگانه خیابونا

[کیفیت اصلی و اورجینال]

قطعه “خیابونا” با ملودی محسن یگانه ابتدا قرار بود با صدای خواننده ای دیگر در آینده پخش شوداما لو رفتنِ ماکت تمرینی این آهنگ توسط افرادی ناشناس در فضای مجازی تیمِ سازنده ی این قطعه رابر آن داشت تا نهایتاً خیابونا با صدای خود محسن یگانه و تنظیمِ هومن نامداری ضبط نهایی و پخش شودهم اکنون می توانید اجرای جدید این قطعه را دانلود و گوش کنید.

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام خیابونا

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود بازی ماشین سواری – Car Club:Tuning Storm v1.0

Car Club:Tuning Storm بازی مسابقات اتومبیل سواری همراه با مدل های ماشین ۳D کامل و گیم پلی با بافت بالا برای اصلاح همه جانبههر خودرو دارای صدها قطعات تعویض، مانند سپر جلو، سپر عقب، سقف خودرو، کاپوت ماشین، درب خودرو و غیره....

دانلود بازی ماشین سواری – Car Club:Tuning Storm v1.0

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود بازی فوق العاده آندروید Galaxy on Fire 2 HD v2.0

 Galaxy on Fire 2 HD نام بازی فوق العاده جذاب و دیدنی است که برنده ی جایزه ی outer space adventure شده است کاراکتر اصلی داستان این بازی خود را در مقابل ناوگان بیگانگان که بسیار مرموز نیز هستند می بیند ، علی رغم تلاش های خود را برای بازگشت به خانه، این ماجرا وی را به ماجرایی مرگبار کشانده است . بررسی و متوقف کردن این تهدید تنها با قرار گرفتن گیمر در مسیر بازی و طی کردن مراحل و معما های به نسبت پیچیده و البته بسیار جذاب است ، مبارزه با محموله های تجاری ، کشف سرزمین های جدید و مذاکره با شخصیت های این بازی از جمله ماموریت هایی است که هر از چند گاهی گیمر با آن مواجه می شود بازی از نظر گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد و همانطور که در نام بازی نیز مشهود است بازی به صورت Full HD بوده و شما می توانید آن را بر روی سیستم عامل آندروید نسخه ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا کنید

دانلود بازی Galaxy on Fire 2 HD v2.0

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود ویجت های زیبا برای ویندوز

 XWidget 1.8.4.610 یک پلتفرم (بستر های نرم افزاری) رایگان سفارشی سازی دسکتاپ می باشد. این نرم افزار بسیار سبک است، یک ویراستار ویجت بصری بسیار قدرتمند و در دسترس دارد و انیمیشن های جالبی در آن دیده می شود. XWidget یک نسخه قابل حمل از این پایگاه جدید برای تغییر ظاهر و کارایی دسکتاپ ویندوز است و با نصب گجت های ویژه آن، شما می توانید دسکتاپ مطلوب خود را پیکربندی نموده و گجت های آن نیز به طور کامل جای سیستم ویندوز 7 را خواهند گرفت. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و می توانید با کشیدن و رها کردن، تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید. سرعت راه اندازی این برنامه بسیار بالا است و مصرف بسیار کمی از منابع سیستم دارد.

دانلود ویجت های زیبا برای ویندوز

 

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود داستان پرندگان خشمگین

[اختصاصی بیشترین دانلود]

[نسخه کم حجم شده]

 دانلود داستان پرندگان خشمگین

این کتاب از روی بازی محبوب پرندگان خشمگین ساخته شده است و شاید یکی از پر طرفدار ترین کتاب های مصور یا تصویر دار است و در یازده صفحه درست شده است و به صورت متن و تصویر درست شده است و توسط سایت بیشترین دانلود ساخته شده است.

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود بازی تانک کاغذی برای کامپیوتر

 بازی رایانه ای تانک کاغذی، یک بازی ایرانی که یاد آور یکی از بازی های جذاب کودکی ماست؛ بازی که در اون، یک برگه کاغذ میگرفتیم و تا میزدیم و وسطش خط میکشیدیم بعد هر طرف تعدادی تانک و سرباز میکشیدیم؛ بعد از اون شروع میکردیم به نقطه گذاشتن توی زمین خودمون و بعد کاغذ رو تا میکردیم و نقطه قرینه میشد؛ بعد اگه اون نقطه به دشمن میخورد یه ضربدر روش میزدیم و هر کس که آخر بازی سرباز داشت برنده میشد.حالا شما میتونین با بازی تانک کاغذی این بازی رو دوباره  تجربه کنید این بازی پس از رقابت با ۱۲ بازی در جشنواره بازیساز خلاق وبسایت پرومیکرز به مقام بازی برتر این جشنواره دست یافت پیشنهاد می کنم حتما این بازی ایرانی کم حجم فوق العاده جالب را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود بازی تانک کاغذی برای کامپیوتر

 

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام برقص آ

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن چاوشی به نام برقص آ

آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام برقص آ

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
صفحه قفل ویندوز مشابه اندروید با Eusing Maze

[اختصاصی بیشترین دانلود]

[نسخه کم حجم اضافه شد]

خوشبختانه نرم‌افزار مورد بحث با تمام ویندوزها سازگار است. پس از دانلود و نصب، نرم‌افزار را اجرا کنید. آیکون آن در سینی ویندوز پدیدار می‌شود و اگر به کامپیوتر خود کاری نداشته باشید، بعد از مدتی صفحه‌ی قفل ویندوز فعال می‌شود. درست مثل هر وسیله‌ی دیگری که بعد از مدتی صفحه‌ی قفل آن نمایش داده می‌شود. می‌توان این فاصله‌ی زمانی را به صورت دلخواه تنظیم کرد. اگر یادتان برود که سیستم خود را قفل کنید، نرم‌افزار بعد از گذشت فاصله‌ی زمانی انتخاب شده، به صورت خودکار صفحه‌ی قفل را فعال می‌کند و از دسترسی غیرمجاز به کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می‌آید.

برای فعال کردن صفحه‌ی قفل یک کلید میانبر هم وجود دارد، ترکیب دو کلید ویندوز و A. روش دیگر برای قفل کردن کامپیوتر استفاده از منوی راست کلیک روی آیکون نرم‌افزار در سینی ویندوز است. گزینه‌ی Lock Computer هم در این منو قرار داده شده است.

صفحه قفل ویندوز مشابه اندروید با Eusing Maze

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود فونت انتظار نسخه 2.0.1 - فونت تخصصی و رسمی طراحی پوستر

 امروز تصمیم گرفتیم برای شما فونت انتظار را برای شما قرار دهیم.فونت انتظار شاید بدون اغراق زیباترینفونت رسمی است که در طراحی پوستر و بنر و تراکت و ... کاربرد دارد و شاید کمتر گرافیست و طراحی باشد که خصوصاً با نسخه جدید این فونت آشنا شود و از آن استقبال نکرده و به زیبایی خاص فونت انتظار در طراحی پوستر نسبت به سایر فونت های رسمی معترف نباشد.

پایگاه http://www.karhayefarhangi.ir اعلام کرد: نسخه اول فونت انتظار ظرف کمتر از 2 ماه به رکورد تقریبی ده ها هزار دانلود رسیده و ظرف همین مدت کوتاه در بیش از صد و هشتاد هزار صفحه در سطح اینترنت گسترش یافته که این امر باعث شده حتی در پوستر های نصب شده روی دیوار یک شهرستان کوچک یا در تلوزیون هم این فونت به چشم بخورد.  زیبایی غیر قابل انکار فونت طراحی انتظار و استقبال فوق العاده، آن را از هر تعریفی بی نیاز می سازد.

دانلود فونت انتظار نسخه 2.0.1 - فونت تخصصی و رسمی طراحی پوستر

برچسب ها :
ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
قالب یک موبایل (YekMobile) با موضوع نرم افزار و بازی انوع گوشیها برای وبلاگ

 قالب یک موبایل (YekMobile) با موضوع نرم افزار و بازی انوع گوشیها برای وبلاگ

[دانلود قالب جدید یک موبایل مناسب وبلاگهایی با موضوع دانلود نرم افزار و بازی و بررسی تخصصی انواع گوشیهای موبایل]

دانلود قالب برای بلاگفا - میهن بلاگ - لوکس بلاگ - بلاگ اسکای - رزبلاگ در ادامه

توجه : این قالب ترجمش برای رزبلاگ در خیلی از سایتهاست اما هم پاپ داره که خیلی آزار دهنده هست که در قالب بیشترین دانلود این مورد وجود نداره هم اینکه اسلایدرهاش کار نمیکنه ولی در قالب یک موبایل ترجمه شده توسط تیم بیشترین دانلود این مشکل وجود نداره

[امیدوارم از این قالب هم مثل قالبهای قبلی استقبال خوبی کنید]

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود Kiwix نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی

 کیویکس نرم‌افزاری برای خواندن محتویات اینترنت به صورت آفلاین می‌باشد که با هدف آفلاین ساختن ویکی‌پدیا ایجاد شده است. به وسیله کی‌ویکس شما قادر خواهید بود که از ویکی‌پدیا در هر نقطه‌ای از دنیا مثلاً روی یک قایق یا در زندان یا در ناکجاآباد استفاده کنید! کی‌ویکس این کار را به وسیله خواندن فایل‌های فشرده شده ZIM انجام می‌دهد.

کیویکس یک نرم‌افزار آزاد (GPL3) است، بدین معنا که شما قادر خواهید بود آن را آزادانه کپی کنید، تغییر دهید و یا پخش کنید.کیویکس از ساختار موزیلا استفاده می‌کند و بیش از ۸۰ زبان دنیا از جمله فارسی را پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های برجسته آن می‌توان به امکان جستجو در متن و خروجی دادن بصورت PDF و HTML اشاره کرد.

 

پایگاه داده “فایل ZIM” تا تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ برابر با ۲۴ آبان ۱۳۹۱ بروزرسانی شد

 

دانلود Kiwix نسخه آفلاین ویکی پدیا فارسی

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود انیمیشن مری و مکس Mary and Max 2009

 داستان که در سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۴ اتفاق میافتد، درباره دوستی یک دختر کوچولوی ۸ ساله و مردی ۴۴ ساله است که در نیویورک زندگی میکند.داستان بیشتر حول زندگی این دو نفر است ، از وقتی دخترک ۸ ساله است تا وقتی ۲۶ ساله شود و نامه هایی که بین این دو نفر رد و بدل میشود. این انیمیشن بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

|دانلود با لینک مستقیم از سرور ما]

 

دانلود انیمیشن مری و مکس Mary and Max 2009

 

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود نرم افزار ساخت انیمیشن های دو بعدی - Toon Boom Studio 7.1

دانلود نرم افزار ساخت انیمیشن های دو بعدی - Toon Boom Studio 7.1 

Toon Boom Studio یک نرم افزار ساده برای علاقه مندان به انیمیشن سازی می باشد که حتی با دانش کمی می توان به خوبی از آن بهره برد این نرم افزار توسط شرکت Toon Boom ساخته توسعه داده می شود که حیطه ی کاری اش ساخت نرم افزارهای انیمیشن سازی می باشد و شرکت های مختلفی برای ساخت انیمیشن از آنها استفاده می کنند مانند: DisneyToon Studios , Walt Disney Animation Studios , Nickelodeon Movies , Universal Animation Studios , 20th Century Fox Animation

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود آهنگ شبا کجایی با صدای ارمین 2 ای اف ام

 دانلوذ آهنگ شبا کجایی با صدای ارمین 2 ای اف ام

دانلود آهنگ شبا کجایی با صدای ارمین 2 ای اف ام

ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
دانلود قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.17 Build 16 Final

 Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

دانلود قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.17 Build 16 Final

برچسب ها : بیشترین دانلود Download Manager IDM Crack اینترنت دانلود منیجر جدیدترین نسخه مدیریت دانلود نرم افزار دانلود منیجر افزایش سرعت دانلود دانلود منیجر سرعت دانلود دانلود برنامه مدیریت دانلود سریع دانلود برنامه مدیریت دانلود دانلود برنامه مدیریت دانلود برای اپرا دانلود برنامه مدیریت دانلود برای فایرفاکس آموزش ريجستر كردن IDM آموزش كرك كردن IDM افزايش سرعت دانلود برنامه Internet Download Manager بهترین دانلود منیجر بهترین نرم افزار مدیریت دانلود دانلود Internet Download Manager دانلود patch اينترنت دانلود منيجر دانلود آخرين نسخه IDM دانلود برنامه Internet Download Manager دانلود جدیدترین نرم افزار دانلود كرك IDM نسخه 6 دانلود كرك اينترنت دانلود منيجر دانلود كرك سالم IDM دانلود مستقيم 6 12 Build 11 Final دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار Internet Download Manager دانلود نرم افزار با لینک مستقیم دانلود پچ idm دانلود کرک Internet Download Manager نرم افزار Internet Download Manager نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نرم افزار مدیریت دانلود نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر نسخه جدید دانلود منیجر دانلود نرم افزار از لینک مستقیم دانلود قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6 12 Build 15 Final دانلود قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6 12 Build 15 Final
ارسال شده توسط : mohammad mehmandoost | تاریخ : شنبه 12 مرداد 1392 | دیدگاه
ادامه خبر
تعداد نمایش صفحات : 10
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...